Spørgsmål og svar (FAQ)
Bestilling
-
Hvis du har modtaget din ordrebekræftelse, betyder det, at din ordre er gennemført uden problemer. Denne ordrebekræftelse, som inkluderer dit ordrenummer, bliver sendt til den e-mailadresse du har angivet ved bestilling. Hvis ordrebekræftelsen ikke er modtaget efter lidt tid, er det en god idé at tjekke dit spamfilter eller andre mapper for uønsket post.
Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, bedes du venligst kontakte os her. Nogle gange kan der være indtastet en forkert e-mailadresse ved bestilling, og i disse tilfælde kan vi korrigere oplysningerne i systemet og sikre, at du manuelt får din ordrebekræftelse og sporings oplysningerne for din pakke.
-
Betalingen for din ordre vil først blive trukket, når din bestilling er sendt fra vores lager. På det tidspunkt vil din ordre få et pakkenummer, og du vil få en e-mail med sporingsnummeret og et link, som du kan bruge til at spore din pakke.
Du kan følge pakken, efterhånden som den bliver scannet på forskellige terminaler hos fragtfirmaet og ved levering. Det kan tage op til 48 timer før den første scanning vises, men du kan følge pakken ved hjælp af sporingsnummeret.
Kontakt os her, hvis du har brug for mere hjælp.
Levering
-
Hvis du ikke nåede at hente din pakke i pakkeshoppen inden de angivne 14 dage, er det sandsynligt, at pakken er på vej tilbage til os. Hvis pakken endnu ikke er sendt retur, kan det være muligt for os at bede fragtfirmaet om at forlænge fristen for afhentning. Hvis dette ikke er en mulighed, vil vi finde en alternativ løsning for dig.
En retur og administrationsgebyr på 100 kr fra vores fragtfirmaer vil blive pålagt, hvis pakken returneres fra pakkeshoppen eller fragtfirmaet på grund af manglende afhentning, eller forkerte eller utilstrækkelige adresseoplysninger. Hvis du ønsker en genforsendelse, skal du kontakte vores kundeservice.
Hvis du er på ferie eller på anden måde forhindret i at hente pakken, og du ikke kan få nogen til at afhente den for dig, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi måske kan få GLS eller PostNord til at forlænge fristen for dig.
Kontakt os her, hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre.
-
Hvis din pakke ikke indeholder en forudbestillingsvare med udvidet leveringstid, og der efter mere end 48 timer fra afsendelsesmeddelelsen ikke er nogen information tilgængelig udover "Data modtaget" på dit sporingslink, kan det være, at din pakke har oplevet en forsinkelse i systemet.
Du har også mulighed for selv at kontakte fragtfirmaet, du valgte ved bestilling, for at få mere information om din pakke. Du skal blot oplyse pakkenummeret, som du modtog da pakken blev sendt.
Kontakt os her, hvis du har spørgsmål eller oplever problemer med din ordre, som vi skal hjælpe dig med. Vi kan undersøge sagen yderligere og muligvis efterlyse eller fremskynde din pakke hos fragtfirmaet.
-
Hvis din pakke er stoppet og ikke er ankommet til pakkeshoppen, din hjemme- eller arbejdsadresse inden for den sædvanlige leveringstid, kan den være blevet forsinket eller mistet i systemet. Det sker ofte, at den er leveret til pakkeshoppen, men mangler blot den sidste scanning, som vil give dig besked om, at den er klar til afhentning. Men det kan også ske, at pakken desværre er gået tabt i systemet.
Hvis pakken er mistet, vil vi altid kunne sende en ny pakke til dig, så du får de produkter, du har bestilt og glæder dig til at modtage.
Du har også mulighed for selv at kontakte fragtfirmaet, du valgte ved bestilling, for at få mere information om din pakke. Du skal blot oplyse pakkenummeret, som du modtog da pakken blev sendt.
Kontakt os her, hvis du har spørgsmål eller oplever problemer med din ordre, som vi skal hjælpe dig med. Vi kan undersøge sagen yderligere og muligvis efterlyse eller fremskynde din pakke hos fragtfirmaet.
-
Hvis du har valgt levering med GLS eller PostNord til en pakkeshop eller posthus, skal din pakke hentes indenfor 14 dage fra den er ankommet til pakkeshoppen. Hvis pakken ikke er hentet efter 14 dage, vil der automatisk blive sat en returkode på, og pakken vil blive sendt tilbage til os. Hvis pakken returneres på denne måde, vil du blive opkrævet for returfragten, så det er en god idé at afhente pakken så hurtigt som muligt.
Kontakt os her, hvis du har brug for mere hjælp.